Якщо ви хочете, щоб ваша дитина красиво і правильно говорила, відчувала себе впевнено перед камерою та аудиторією, реалізувала свою здатність і талант стати телеведучим, тоді швидше приходьте до школи естрадної майстерності «Talant Production».
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ДЛЯ СТУДЕНТІВ ШКОЛИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ З ПРОГРАМИ:
“Створення молодіжних програм”
1 урок. “Вступ. Психологія молоді Мета створення телевізійного продукту»
На цьому уроці учні зрозуміють, для якої аудиторії вони створюють свою програму. Ознайомляться з цінностями та пріоритетами підлітків. Актуальними питаннями. Зонами інтересів. Метою створення програми (навчальна, оповідальна, розважальна). З якими складнощами можуть зіткнутися та як їх варто вирішувати.
2 урок. “Вивчення термінологій телебачення”
Разом вивчимо нові слова, поняття, що використовуються при спілкуванні у сфері медіа. Обговорення обов’язків працівників телебачення.
3 урок. «Рейтинг програм. Аналіз існуючих програм українського виробництва, проведення паралелей із телепроектами інших країн»
На цьому уроці ми розглянемо різні телепроекти, створені вітчизняними виробниками та їх аналоги за кордоном «Я-герой – Wipeout» «Співай, якщо зможеш – Killer karaoke» та ін. Вивчимо схожість цих проектів та спробуємо вигадати свій вдосконалений аналог.
4 урок. «Семінар на тему: аналіз існуючої програми»
Першу половину уроку ми закріплюємо отриманий теоретичний матеріал, другу – вивчаємо роботи студентів, кожен із яких заздалегідь отримав чи вибрав телепрограму, аналіз якої підготував заздалегідь.
5 урок. «Написання синопсису, згодом – сценарію»
За заздалегідь підготовленими схемами ми створимо оригінальний сценарій, який стане «скелетом» нашої майбутньої програми. Правила написання сюжетів, підводок. Під час уроку ми розбиратимемо зразки вже готових сценаріїв існуючих програм.
6 урок. «Екскурсія на знімальний майданчик»
Зі студентами ми йдемо на зйомку молодіжної програми. У ході екскурсії ми спілкуємося із працівниками знімального павільйону, починаючи від реквізиторів, операторів, закінчуючи редакторами, режисером та навіть монтажером.
7 урок. «Хто за що відповідатиме»
Обговоримо та проаналізуємо екскурсію. Розподілимо ролі за групами (сценаристи, редактори, режисери, продюсери) до створення спільної програми.
8 урок. «Час підходить до фіналу»
Повторюємо вивчене. Обговорюємо та затверджуємо сценарій нашої майбутньої програми.
9 урок. «Підготовка до зйомки програми»
Обговорення, доповнення до готової роботи. Інтерактив з уявним матеріалом: Як зацікавити замовника в ідеї своєї програми. Робота над поданням інформації».
10 – 11 урок. “Творчий процес”
Зйомка – монтаж програми.
12 урок. “Фінал”
Перегляд обговорення загального результату. Інтерактив із готовим матеріалом: «Як продати свою програму».
Співачка, телеведуча, психолог, кандидат психологічних наук на тему «Самоїдінтифікація дітей та підлітків у творчому та музичному прояві», тілесно-орієнтований та арт-терапевт.
Дві вищі освіти — психологи в Київському Національному Університеті імені Т. Г. Шевченка та хореографи в ДАКККіМ.
Додаткові кваліфікації гештальт-консультант у роботі з дітьми та підлітками. Арт-терапевт, танцювально-руховий та тілесно-орієнтований терапевт.
Автор наукової методики – системи творчості без кордонів.
Сертифікований сімейний терапевт та консультант.
Творець та тренер школи вільного творчого розвитку дітей та підлітків “2live4ar”.
Стаж викладацької діяльності 10 років.
Освіта: Менеджмент соціокультурної діяльності.
Місце роботи: Творче середовище
Музичні проекти: Брати Борисенко, гурт «BRO»
Телепроекти: «Teen time» Новий канал (Ведучий),
«Живчик старти» Новий канал (Ведучий)
“Z-Box” Music Box (Ведучий, сценарист, редактор)
“UK TOP 20” Music Box (Ведучий),
«Руйнувач міфів на Z-Games» Discovery (Ведучий),
мережеве рекламне агентство “Young & Rubicam” (Copywriter)
Кожна дитина з дитинства виявляє інтерес до певної дійсності. Усі вони малюють, збирають конструктори, пробують свої сили у вокалі, акторській майстерності чи журналістиці. Багатьох дітей із раннього віку цікавить телебачення та журналістика. У більш зрілому чи підлітковому віці – це просто інтерес, а бажання реалізувати себе у цій сфері.
Батькам не варто зупиняти свою дитину та висміювати їх цілі. Краще сприяти досягненню цілей і направити амбіції в потрібне русло. Дуже добрим помічником, у цьому випадку, виступає школа телебачення у Києві. У подібних закладах проводяться курси телебачення, які не просто допомагають дізнатися про всі особливості зйомки програм. Насамперед, кожен дізнається про всі етапи створення – починаючи з пошуку ідеї та закінчуючи її грамотною реалізацією. Відвідавши курси телеведучих у Києві дитина з головою поринути у світ створення шоу та передач, відвідати знімальний майданчик та створити свою передачу.
Навчальний процес у школі телебачення
Сучасна молодь дивиться на світ по-новому, знає, що потрібно споживачам і має амбіції. Краще школа кіно та телебачення Talent Production допоможе досягти поставлених цілей та створити гарний проект, який буде цікавий мільйонам глядачів. Навчальний процес включає як теорію, і практику.
Усі студенти слухають про особливості створення та зйомки передач, відвідують інтерактивні семінари. Можливість промоніторити різні передачі, скласти статистику, зрозуміти секрети успіху чи причини провалу допоможуть саме заняття у школі телебачення та відвідування лекцій успішних телеведучих.
Після лекцій учні практикуються та вдосконалюють свої ідеї. Кожного учасника залучають до участі у зйомці телепередач, під керівництвом грамотних фахівців (сценаристи, режисери, ведучі, звукорежисери, продюсери).
У ході навчання кожен зможе приміряти на себе різні ролі і визначитися з більшою. Деякі вважають за краще працювати вже за готовим сценарієм, інші мріють писати сценарії та розкривати оригінальні теми, а треті люблять виставляти красиву картинку.